samhälls%¤&TDHOPPD/(&%(()@£$£!!...

Nej men du vet stressigt jäkla massmedia-arbete? ångest.
Ska iväg och sjunga strax, i kyrkan. har ingen lust för tillfället om jag ska vara ärlig, but I'll do it. Ska firra lite med att renskriva hemma sen också, få litegrand ur världen.
hade pannkakas-kalas igår, med ballonger och 101 dalmatiner-serpentiner och lajniz, nänniz n' Mlyyy, jättemys, tack för fina presenter!

Jag kommer att må SÅ bra om några timmar. Jag längtar. <3




senare:
Hoppas du mår bättre nu vännen, jag är orolig över dig, snälla var inte ledsen, det blir bra igen.

trött och humörväxlande

Stressig vecka, har grym ångest över skolarbetet, men Elias verkar ju så avslappnad att jag inte kan låta bli att försöka slappna av.

Ska kalasa med tjejorna imorgon, dubbel-kalas för mig och emelie. åh, så skoj!  Måste hjälpa mor min att baka idag skulle jag tro. Och som om det inte skulle vara stressigt nog så springer det runt en jäkla massa folk hemma om dagarna. Ena dagen en sotare, andra dagen en snickare och den tredje folk som ska byta ut våra fönster. Städa, städa, städa! Palla bo i sågspån? Känns lite väl hamsteraktigt. Och på tal om hamster. Skaffade en till lillebror på hans 8 årsdag (24 november). Thimmy fick han heta.
Var i Skövde i helgen med, hittade en massa skor och en klänning (Love it). Det tog mig en bra jäkla stund att köpa den stackars tygtrasan.

jag blev väckt jättemysigt i natt av telefonen´<3.

tillägg senare:

Har en lång dag idag, och en massa ångest framför mig, usch. Ångest, ångest. Jag har bra lust att bara slå till något när jag tänker på det. Men eftersom jag för tillfället är handikappad så får det vänta. Och det gör mig frustrerad. Åt helvete med piller, åt helvete med smärta, åt helvete med allt. Åtminstone för stunden. *vill slåss*

Sedan ska jag väl ångra att jag ens skrev såhär, men.. växlande humör, någon?


Kom hem och ta bort det här, jag orkar inte mer.


"äeer däe braou?"

7 veckor - lätt. Eller lätt och lätt för den delen. Men det går. Hrm, try me. (helst inte)
Random senare idag, får se om jag går dit. Kanske tar en sväng till la Skövde avec mommy. Är trött som stryk, somnade 5 i morses. Glömde vantarna hemma så blir inte rolig cykel-tur hem, blev förmodligen förkyld på vägen hit. Det resulterade i att min hals inte klarade av ett diskret och tyst skratt på svenska-lektionen. När skrattar man INTE åt henne? -> "amock? har jag aldrig hört." "nej, det heter amok" *betonar o:et*

Bannar saknaden - prisar längtan. Nu vill jag hem.


You've got to..

Hejdå, vi ses snart.

Chillade hos mormor igår med en kopp kaffe efter att ha sagt hejdå. Kom hem, stekte pannkakor. Senare fick jag besök av bror och jesper och linda <3, jesper annordnade en fin trubadur-afton. Det fick mig åtminstone att tänka på annat en liten stund. Tycker att jag borde ha vant mig vid att säga hejdå nu, eller?



Tack för en bra låt älskling!

You've got to press it on you
You just to think it,
That's what you do, baby!
Hold it down, Dare.

Jump with them all,
And move it,
Jump back and forth
It feels like you would dare yourself,
To work it out.




Tillägg 10 minuter senare:

AAH, jag ryser, tack!  <3

keep on moving

Well, we had fun! >.< 

Hos Elina nu också för övrigt. Dissade Roger (sorry honey) för en kaffe på lilla blå, nice.
Lov denna veckan, snön har kommit. klottrar mera sen.

Mer kär, MER kär! Ibland önskar jag att jag var duktigare på att använda ord för att uttrycka mig. För det här går inte, damn, I suck! Breaking the law, och en flash-back från nyår nu, oh didn't see that coming. Jag är också en katastrof på att försöka hålla mig till ämnet....a full-service-women!

SLUT.

RSS 2.0