varm

Det finns inte ord, för hur bra det här känns.
jag....somnar......snart...! på tangentbordet, or something.
No sleep, no sleep but Im fine. Erik har lovat att bjuda mig på en kaffe sen (tack).
Ska jag tro på mina kära vänner här, så ser jag åtminstone inte trött ut, vilket var ganska positivt. eller?
Jag vill i  stort sett bara hem.  Hem till söt som jag hoppas sover. jättemycket tack.
(pulsen har inte lugnat ner sig ännu)



It hurts! Försöker bortse så gott det går, kan egentligen inte må bättre, men far min har stulit alvedonen, och ja, det känns inte helt kul det heller. gaah, those arms. *skälver*<- utav någon konstig anledning.
Har egentligen bara lust att svära och slå någonting, men sen... så kommer jag på bättre tankar, så att säga. Bra. Ta det onda med dig när du går, vilken lättnad det skulle vara.

3 sekunder senare -> *vill slåss*

end of lesson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0