disk-ho!

Put on your dancing shoes, you sexy little swineeeeeeee
the only reason that you came....so what are you scared for?

Nu blev dagen bra, bara sådär! Eller jag hoppas iallafall det. Jag har inte haft franska ännu...Jag får väl se. Dagen är lång, om inte annat. dethärtangentbordetsuger!!
Men ser väl fram emot...jag vet inte? Ingenting just nu faktiskt. Händer inget speciellt som jag väntar på. Eller visst vill jag väl att vissa personer ska komma hem, men när vill jag INTE det?
Sitter på datakunskapen nu. softa lektionen. and then.............franska, omg! she's wierd.
"nöjaé, ich svårlästa ord", word word word *suckar*

Jag kommer somna... på en bänk antar jag. slutar nu, nu ...snart!  ddeyuhihh!
Ska dra en fika med Elina sen iallafall, borta vid andra-handen, mys. <3

babybabybabybabybabybabybabybabybabybabybabybabybaby!!


I don't need to be anything other

just updating you know.. eller. ja, kände mig näst intill tvungen på något konstigt vänster.
Sitter hos Emelie. egentligen skulle vi sy, men, ja, du vet..det går som det går. Vi var för trötta.
Igår var en konstig och trött kväll. jag somnade (tror jag) i telefonen. did I ?  Vad vet jag.
Det är klart att saknaden börjar ta in på mig nu, men håller i mig, som det ska vara. Biter ihop, så att säga.
Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge..?
(det är jätte-varmt) -> (emly släckte lampan)

Ska chilla iväg på kalas hos kusinen senare, kan bli chill.  (jepser-influence)
(många paranteser idag, ja) och det är: söndag! kan egentligen inte bli segare, men.
Alltså, jag har inte ett jota att skriva ner, men utav någon sjuk anledning så gör jag det ändå?

ska chilla nu, innan jag flummar ut mellan orden alltför mycket - so long -> |----------| (kass humor, ursäktar)  Vi *där nere*

emllly<-weweeyy-> syyye

[det finns en del  "that's what she said" i den här texten.... det är man så välkommen att sätta ut själv]

min min min

 

Jag är så…glad.  Trots att jag har klippt av mig mitt långa (häst)hår, bild på g någon dag, och stukat tummen eller liknande. Glad, glad, glad! Och lite smått stressad kanske. Denna helgen, skrämselbarn, vet hut hur bra den var!  Känns som om jag vet vart jag har dig nu. Allt är…så bra bara, tack.

 

Har inte hunnit få i mig någon mat idag, det finns inte tid till sådana fasoner på det här bygget. Jag lever på äpplen istället (häst). Ska springa iväg efter denna lektionen och sjunga, jag längtar! Att man råkar vara hungrig är smällar man får ta.

Internet är dött också. Känns bra, konstigt nog. Lite isolerat kanske, men alltså, jag tycker det är skönt på något vänster.

 

Kort och konkret människor : hål…..fyrkant *höjer på ögpnbrynen*

lektion slut, Im off.


I wanna thank you


WHY WON'T YOU COME OVER HEEEEEAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRHH!?!?!



Hostar och har mig, fått vara hemma idag. Imorgon med för den delen, orientering med denna halsen är inte den bästa sysselsättningen. Jag har klokt nog utnyttjat min "lediga" tid till att påbörja någonting som jag velat att göra länge (och eftersom jag faktiskt tog mig tid att se Moulin Rouge i helgen så är det inte den jag syftar på). Måla. Det var en stund sen nu.
Dagen går sjukt slött när man bara går hemma och skrotar måste jag medge. Jag gillar inte riktigt det här med att vara ledig. Trots detta har jag varit relativt aktiv idag ändå. Jag har varit i skolan - wooooh, åtminstonde för en kort stund, gjorde ett prov. Känner inte för att förstöra mitt år, inte en gång till. Jag ska ju klara det här nu, vi har ju pratat om det här? Säg gärna att jag överdriver, men jag pratar utefter vad jag känner till, och i det ingår att en fjäder kan leda till en höna.

Längtar? JA. Du förstår inte hur mycket, hela tiden. Trots allting som säger emot, så står han där, och är så min som det går att vara. Det betyder mer än det mesta just nu, jag är glad att vi finns. Ja, ja, ja det är vi, trots alla odds är det så *blir varm av bara tanken*.

Återkommer. [följande människor på bild är också inom min radie utav uppskattning]
dsgfgbrbddfghdfds

Nu så..nära

Det är på väg nu, jag kan känna det. Allting bara ramlar på mig, helt plötsligt.
Ångest? Obehag? Otillräcklighet? En jäkla massa "O" iallafall.
En stor del består utav ilska kan jag anta. Jag förstår inte hur det ska gå den här terminen, kort sagt. Den har knappt börjat. Jag vet ärligt talat inte ens vad det är som händer, eller varför heller för den delen. Jag hade lovat mig själv att ta mig i kragen, och jag håller på, åtminstonde tror jag det.
Men helt plötsligt kom ett sjukt infall att (som Roger förmodligen skulle uttrycka det) "o-ta" mig i kragen för en stund. Och helt bara sådär, så tappade jag hela greppet, tror jag. På något sätt undrar jag vad jag ens tänker på just nu, för det är jag inte ens säker på själv. Jag kan omöjligt förklara vad det är som är så fel. Har jag tur, har jag glömt av allting som rusat igenom mig idag tills imorgon, och undrar vad det var som flög i mig. Det kan jag knappt förstå i nu-läget, så det ska antagligen inte vara några större problem att klara av. Jag sa ju att det här skulle hända?

jje

I'm in love

Vad kan jag säga? Jag hade en kul kväll i fredags iallafall.
the song for today: At Vance - Logical song

Som man tydligen ska vara väldigt noga med: särskrivning. Jag är bra på att vara dålig på det skulle jag tro. Hur som helst sitter jag hos Emly just nu, så detta blir ingen lång sago-stund för min del. Hrm.

Saknarsaknarsaknarsaknar!! Jag blev otroligt glad över ett sms igår kväll.
Vilket är sjukt, vid närmare eftertanke. Så långt bort, men ändå så nära. *varmavågorströmmargenomkroppen*

Moulin rough med emly i eftermiddag, jag har längtat!

(no pics from friday)

mlime

later.

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!!!!!! *försöker andas*. Det är inte klokt! Herregud! Missbruka inte herrens namn! Hjälp då. Vilken shock. Man kan inte göra såhär mot mig. Bara sitter, och helt ifrån ingenstans kommer: BAM! Låten jag har letat efter i säkert 2 år nu. Christina aguilera - hello.
Den var med i någon bil-reklam för ca 2 år sedan. Melodin har allt annat än hunnit släppa hittills, det är själva titeln som har varit ett mysterium.
Så har jag haft den i ca en månad här, hemma, på datorn. Vad är det här? <3<3<3<3<3

(börjar andas normalt igen)

ångest borta

(underrubrik: G - som i Gemenskap)

Hrm..Det blev inget byta utav klass, det går helt enkelt inte längre.
Jag trodde att jag ville, riktigt mycket dessutom, och jag trodde att jag ångrade mig men..
Ja, denna veckan har vart såpass bra, och jag har lärt känna bra människor här, där jag är nu, att jag helt enkelt inte vill byta bort dem. På något sätt är det så. Vad tänkte jag på?
Ångesten är som bortblåst (tack du där).

Otroligt nog 1: solen skiner idag
Otroligt nog 2: jag slapp migrän-attack efter skolan. Det är ju helt underbart.

Lyssnar Björk, schhhyyhh!


regarde, les garcons a G!
G


zoomzoom?

Hrm. våran dk-lärare är wierd. "hejdå, gör vad ni vill!"
Har väl en massa häften att läsa igenom antar jag, men...nej.
Helt plötsligt kommer han, och på kortare tid än en blinkning: ho ho ho h oho ööööö-höh-ööverskottsenergiiiin sätter in! <3 Det är sådant som får mig att orka dagen.

Later
Song of for the day: CKY - Escape from hellview

Håller på med byte utav klass. Men jag är inte överdrivet säkert på vad/vart jag vill längre. Det här går bättre och bättre, hela tiden.
Jag är så fruktansvärd tom på tankar... ?


slut

I'm gonna face my fears
I wanna hold my tears


Alltså..ni är lika som en häst tillsammans! Jag är glad över den humor jag får utstå varje dag.

I övrigt håller jag på att intala mig själv saker som jag har god lust att tro på.
Det blir bra, det är bra med mig. Om det är något jag har börjat att avsky är det den beska smak av oro som aldrig vill lämna munnen. Jag trodde jag skulle få slippa den nu?
Tråkigt nog handlar oron i detta fallet om mig själv, jag är egoistisk. Det är ingenting nu ändå, det kommer mer sedan, det känner jag på mig.

Mitt i allt finns han, och bara....lyser upp. Tack. Det är svårförklarligt hur bra det känns. Det får mig att släppa oron, och ersätta den med värme.
En av anledningarna till att jag håller mig glad. Jag ska inte få panik den här gången. ska inte, ska inte!
Nej, jag biter ihop, iallafall en stund till. Hur mycket kan jag ta?

Återkommer.


Senare..
Jag hade på känn vad jag ville klottra ner, men jag tappade det lika hastigt som jag satte mig här.
Jag ska klara även detta år, det är nu det börjar. Och jag har mina anledningar att inte misslyckas, för dem tackar vi.                                                                                                              Min
blomman

RSS 2.0