disk-ho!

Put on your dancing shoes, you sexy little swineeeeeeee
the only reason that you came....so what are you scared for?

Nu blev dagen bra, bara sådär! Eller jag hoppas iallafall det. Jag har inte haft franska ännu...Jag får väl se. Dagen är lång, om inte annat. dethärtangentbordetsuger!!
Men ser väl fram emot...jag vet inte? Ingenting just nu faktiskt. Händer inget speciellt som jag väntar på. Eller visst vill jag väl att vissa personer ska komma hem, men när vill jag INTE det?
Sitter på datakunskapen nu. softa lektionen. and then.............franska, omg! she's wierd.
"nöjaé, ich svårlästa ord", word word word *suckar*

Jag kommer somna... på en bänk antar jag. slutar nu, nu ...snart!  ddeyuhihh!
Ska dra en fika med Elina sen iallafall, borta vid andra-handen, mys. <3

babybabybabybabybabybabybabybabybabybabybabybabybaby!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0