I don't need to be anything other

just updating you know.. eller. ja, kände mig näst intill tvungen på något konstigt vänster.
Sitter hos Emelie. egentligen skulle vi sy, men, ja, du vet..det går som det går. Vi var för trötta.
Igår var en konstig och trött kväll. jag somnade (tror jag) i telefonen. did I ?  Vad vet jag.
Det är klart att saknaden börjar ta in på mig nu, men håller i mig, som det ska vara. Biter ihop, så att säga.
Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge..?
(det är jätte-varmt) -> (emly släckte lampan)

Ska chilla iväg på kalas hos kusinen senare, kan bli chill.  (jepser-influence)
(många paranteser idag, ja) och det är: söndag! kan egentligen inte bli segare, men.
Alltså, jag har inte ett jota att skriva ner, men utav någon sjuk anledning så gör jag det ändå?

ska chilla nu, innan jag flummar ut mellan orden alltför mycket - so long -> |----------| (kass humor, ursäktar)  Vi *där nere*

emllly<-weweeyy-> syyye

[det finns en del  "that's what she said" i den här texten.... det är man så välkommen att sätta ut själv]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0