I wanna thank you


WHY WON'T YOU COME OVER HEEEEEAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRHH!?!?!



Hostar och har mig, fått vara hemma idag. Imorgon med för den delen, orientering med denna halsen är inte den bästa sysselsättningen. Jag har klokt nog utnyttjat min "lediga" tid till att påbörja någonting som jag velat att göra länge (och eftersom jag faktiskt tog mig tid att se Moulin Rouge i helgen så är det inte den jag syftar på). Måla. Det var en stund sen nu.
Dagen går sjukt slött när man bara går hemma och skrotar måste jag medge. Jag gillar inte riktigt det här med att vara ledig. Trots detta har jag varit relativt aktiv idag ändå. Jag har varit i skolan - wooooh, åtminstonde för en kort stund, gjorde ett prov. Känner inte för att förstöra mitt år, inte en gång till. Jag ska ju klara det här nu, vi har ju pratat om det här? Säg gärna att jag överdriver, men jag pratar utefter vad jag känner till, och i det ingår att en fjäder kan leda till en höna.

Längtar? JA. Du förstår inte hur mycket, hela tiden. Trots allting som säger emot, så står han där, och är så min som det går att vara. Det betyder mer än det mesta just nu, jag är glad att vi finns. Ja, ja, ja det är vi, trots alla odds är det så *blir varm av bara tanken*.

Återkommer. [följande människor på bild är också inom min radie utav uppskattning]
dsgfgbrbddfghdfds

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0