min min min

 

Jag är så…glad.  Trots att jag har klippt av mig mitt långa (häst)hår, bild på g någon dag, och stukat tummen eller liknande. Glad, glad, glad! Och lite smått stressad kanske. Denna helgen, skrämselbarn, vet hut hur bra den var!  Känns som om jag vet vart jag har dig nu. Allt är…så bra bara, tack.

 

Har inte hunnit få i mig någon mat idag, det finns inte tid till sådana fasoner på det här bygget. Jag lever på äpplen istället (häst). Ska springa iväg efter denna lektionen och sjunga, jag längtar! Att man råkar vara hungrig är smällar man får ta.

Internet är dött också. Känns bra, konstigt nog. Lite isolerat kanske, men alltså, jag tycker det är skönt på något vänster.

 

Kort och konkret människor : hål…..fyrkant *höjer på ögpnbrynen*

lektion slut, Im off.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0