"Är det en V8?"

Det gör ont lite varstans. På alla möjliga bra och dåliga sätt, skulle jag tro.
Igår var en bra kväll, jag skrattade mycket; "Jävla....öde!", det var skönt. Dessvärre är jag trött som en häst efter allt uppesittande hittills i helgen. Det lär inte bli tidigare imorgon kväll heller, så varför klaga?
"häst och du, och häst och jag, häst och vagn"?
Elina var här förut, det var mysigt. Vi raggade på volvos (volvosar?) vid statoil, men fick inget napp. "Fan, cool Volvo! Är det en V8 eller?"
Vi tog oss en språngmars hem till mig.. Jag har ingen kondition.


Mina blommor i fönstret har dött och jag får sitta på golvet för att min stol är sönder. Isn't life just great?Jag har varit arg idag känns det som.

Jag var i skogen förut...det blåste
sskkssskk

bra-dagen

803
Det här är absolut en jättetrevlig dag.
En massa sjungade och tjöt, men trevlig

Fick en massa bra brev och sådant

när jag kom hem från statsteatern.


Och sommaren kom hit idag.

Konserten börjar om en stund, jag väntar
på att emelie ska komma hit.

okej.. såhär såg/ser jag ut idag.
På bilden t.h: Bidén n' me
längst ner t.h: Carin, jag, Matilda
längst ner t.v: It's me!

--updating--
Tredje gången gick bäst - lätt.
Då fick vi till och med på Bidén
lite kajal(k?)..*smile*

Nu fattas bara Erik i vår kör..




nej men.
802   80

It's ok - I'm a Svängsta-fucker

"Men Melvin, ditt lilla offer!"yeeah

   Spenderade helgen hos Roger..han bor långt bort.
Det kanske är dumt av mig att redan sakna honom?
Alltså jag vet inte, men det var inte skoj att vakna
ensam i morses. Av väckarklockan dessutom. Om
jag skulle lista några saker som jag verkligen inte
tycker om, så skulle väckarklockor definitivt finnas med
där! Väckarklockor och leverpastej. Och förmodligen
Naturkunskap.

Nu har jag två härliga o-skol dagar framför mig. yeyy.

Jag måste sova nu om jag ska klara av imorgon.
HÖR DU DU DUOE..

SOPOR

   Sov du lille svensk, sov du lilla svenskahalss
mys-film, men Lena Nyman 3 och ett halvt år, jag vet inte..
"HAVRE!"
"..Havre?"
"Ja, det var ett så kallat lösenord"

Tv4-films reklam-jingel for the win iallafall (kent - sverige).


   Jag krashade lite i måndags då, utan någon vidare
förvarning. Den här veckan blev inte alls som jag tänkt
mig.. sjukhus och grejer.
   Jag är fortfarande kvar hemma och är rastlös.
Regnet vägrar ge med sig över Falköping, så det
fanns inte mycket mer att göra än att dra ner rullgardinen
och slå på tvn idag.


halsss   Imorgon blir det ändring på det här. Då är det
uppsats-skrivning i engelska och Karlshamn.
Ja, Karlshamn på min moder/Rogers villkor vill
säga. Beroende på hur jag mår osv. För det här
med mat har väl inte varit min starka sida denna
veckan.. Jag gör så gott jag kan (faktiskt).
Imorgon då jävlar.



(Notera: Halsbandet på bilderna har jag ju faktiskt gjort...Jag gillar det bara.)

Lödder

 grrt
Jag har förstört min tvål, vart var jag?
Först ett lugn, sen min tvål.
Jag vågar knapt andas, för min tvål
Den ligger kvar där efter alla år

Jag förtjänar inte någon tvål
Det är mörkt i min bröstkorg
Som ett hål
Kom du förbi min rabatt av taggtråd
Är du nära nu

Tog jag upp den igen, hårt och bestämt
Halkade du snabbt ur min vän
Jag står still, är inte redo än
Att plocka upp min tvål

Celsius

nejnej   Våren kom tillbaka till falköping ungefär samtidigt som
Roger åkte härifrån, så jag fick ju aldrig en chans att titta
på rullbräde-åkning när han var hemma. Men det gör
ingenting, jag ska titta sen, snart, när jag kommer ner.
Om 8 dagar om man ska vara noga (nej, jag räknar inte
ner *eyeroll*). Visionen i mitt huvud när du ler
   Blev lite lättad förut på Naturkunskapen. Det var mysigt.
Men nej: Naturkunskap är inte det samma utan vår Elias,
jag saknar honom. Men han kommer hem snart, som
tur är. Han är säkert ute och hajkar på Nya Zeeland just
nu, eller vad man nu brukar göra där.

   Anyhow, var på Mingus och firade Nanna och Hana lite
smått igår, med Elina, Emelie och Lisa som sällskap.
Vi gillar alla Hanas smarta uttalande: "Kan jag få is i min
Cola Light?". En Pasta-sallad och en kopp kaffe senare
trallade vi in på All-video för att få visa leg. Eller. Det var ju
inte direkt vi som skulle göra det, utan mest bara Nanna.

   Nu är jag brutal-sugen på glass och är dessutom uttråkad.
Är det bara jag som har en skol-fri vecka?

--updating--
   Jag har förstört både min stol och min näsa. Näsan läker väl, men stolen får jag allt ta och kasta. Lika bra det, ska köpa mig en ny. Det har hänt någotning med min mun också, vad tusan håller den på med? Jag tixar läskigt mycket, så att det gör ont. Gnisslar tänder och har mig. Det dåliga är att jag inte kan sluta. Crap.

   Spelar gitarr istället, vill ha Rogers läppar mot min hals. De bästa läpparna mot min hals. När solen går ner är det snart en ny dag. Solen håller på att gå ner.. och jag är grymt varm och sånt. Och jag nynnar på Carmine Glows "Blow" konstant. Tand-gnisslandet gör mig galen!  Eller ger mig kramp i käken, jag vet inte så noga. Jag är rastlös, så jag klinkar lite på gitarren. Kanske skulle ta att hitta på en låtlista åt faster och få den saken ur världen?

kärlek.

Jag och älskling gjorde en film i fredags kväll/natt, av vårt fredags-pyssel. Se på den här!
Jag har kul ihop med honom.


...updating...
Jag har haft en sjukt bra helg.

det här måste vara länkarnas inlägg. Man får passa på -> Alfie

Snartsnart!

There's only yes, only tonight
we must let go, to know what's right


Det är lugnt, det var bara en hockey-trunk, inget mer.
Jag har verkligen haft en typisk "lov-dag" idag. Jag har inte gjort någonting vettigt, men jag har heller inte varit uttråkad. Here it goes, för en gångs skull:
10.00: Gick upp, käkade frukost med brorsan och städade hamster-buren
11.00: Lämnade bror på fritids och tog en nypa luft, satte mig vid datorn
12.00: Började filura över dagen. Kom på att jag måste fixa 80-talskläder
14.00: Lagade mat -> ris-svamp-majs-oliv-grej-röra
15.00: Tog fram en skål glass och slog på "Rent"
16.00: Hämtade lillebror på fritids, slog på "Rent" igen.
17.00: Mamma hade kommit hem och det var fortfarande ljust ute = jag bytte rotern och fördelarlock på bilen
18.00: Mamma och jag drog igång en jakt på 80-tal både högt och lågt. Resulterade i grilliga tajts, stor skjorta, en massa krås och armband samt ett par fina pumps.
20.00: Mamma och jag åkte upp till PA:s för att handla. maaaassor med folk. (Jag träffade Henke *smile*)
21.00: Top Model! (Erik satt säkert också och kollade)
22.00 - ..?: Än så länge har jag inte kommit i säng (jag jobbar på det). Av någon sjuksjuksjuk anledning har jag Darins låt "Step up" på hjärnan. Irriterande som katten också. Men vad kan jag säga? Roger är hemma snart, jag ska krama honom då.

Over and out


clean town


naffsJag vet att du sover
känner värmen från din hud
bara lukten gör mej svag
men jag vågar inte väcka dej nu



gah. två dagar. knappt?

(Carin @ bilden)

Skal ur funktion

Ska det göra så här ont helatiden? Gå och skal-jävel.


Jag hade kanske sett detta lovet som halvt förstört om det inte vore för det att Roger kommer hem. Men bara halvt - längre ner går det inte. ARRHH! jag är grymt irriterad. Vill åter igen slå på någonting (hårt), men jag kan inte.


Var hos Bine igår, kom hem sent. Fastnade vid Mando Diao (eller i Bines hår? *heart*) en stund där. Gillar lovet so far iallafall (med undantag). Ska snart tralla bort till Eldorado med Jepsern i kvälls-solen, mysigt.

Imorrn är det väl 1000-volt då -> kämpa på Lx you can do it!

Det är bara 3 dagar kvar.

Mobil-kameran

vadvardethejlillagubbenjesperlitenhattjagtrorp?nejmen

good looking old fashioned boy

Du är min hjälte för du vågar vara rak
Du är min hjälte för du är precis så svag som jag
Åh hjälp mig jag behöver dig igen, igen, igen


In-snöad på VinterNoll2 (dålig ord-vits)

Jag vaknade och hade ont i örat och armen. Det kan ha någonting med nålen i örat att göra båda två. Jag får ta ur den senare idag iallafall.
Det är rätt fint väder och jag är rep-sugen. Synd bara att David baggat loss till Norrland under lovet. Pappa har åkt och jobbat idag också, så jag är pretty mush uttråkad tror jag. Fast å andra sidan ska jag inte säga någonting än, jag har inte ens ätit frukost (men jag har ätit chees-balls = äckligt).


Jag hittade en sommar-bild. Elina *hjärta*
dfg

RSS 2.0