det är natt..

Jag borde plugga, men jag gör det inte.
Jag borde både lyssna på och ignorera mig själv. Samtidigt. Jag har inte ont denna gången, det är någonting annat. Panik.

Varm. Biter på något, vill att det ska försvinna.
Jag är varm. (inte på det bra sättet.) Det här går inte. jag brister.
Och det snurrar. Och jag försöker andas, lugnt. andas lugnt. ANDAS LUGNT!

Det tog väldigt lång tid innan det här hände. längre tid än vad jag hade trott.
Jag visste om att det skulle hända, någon gång. Har jag tur händer det aldrig igen.

Jag vill bara vara där han är, nu. Jag vill bara vara där han är.

Skakar fortfarande.





sen.

Gillar inte mina fasoner, inte ens det minsta.
Hjärtat slår åtminstånde i normal takt nu.

Måla säger:Men du skadar dig inte och är inte gravid.

Måla säger:Jag är lugn.

Jennifer säger:haha, aaaw, så du bryr dig om mig

Måla säger:Shit, där kom du på mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0