Hunger

Var och hälsade på far idag. Han får nog snart komma hem.
Väntar på hambrugare och Sara. Sara förresten, det var absolut inte igår. Hrm. är hungrig och fortfarande åksjuk. Mitt huvud verkar ha stannat kvar hos far i Skövde, men det kommer väl hem sen tror jag.
Jag har, på tal om ingenting, fastnat litegrand för Veronica Maggio, utav någon konstig anledning. Kom på mig själv med att tycka att hennes röst var väldigt behaglig att lyssna på, trots henns radio-plågar-karriär. Havanna Mamma är en klar favorit.

Var hos Jakob en stund igår, upptäckte en likhet mellan oss -> film.   Hädanefter vet jag vem jag ska fråga när jag vill se en bra film. Gentlemans-fasoner hade han också. Fick följe hem och grejer.

Börjar, om jag ska vara ärlig, att längta bort från lovet. Jag vill helst ha lite vardag och Bine och Elias och Erik inräknade i veckan. Känns lite sletet att gå upp klockan 10 varje dag och inte veta vad man ska hitta på. Den har dygns-rytmen gör en så trött och konstig, och nästan illamående, till och från. (Hur jag nästan fick det att låta som om jag var gravid, höhö) Borde skaffa en hobby,som Roger säger, eller så kan jag ju börja måla igen, som Jakob säger. Men jag har ju ingenting att måla ju (än så länge). Men jag tycker det låter som ett bra förslag, vi får se vad jag gör med det bara. Är väl lite lat, men det ingår i lov.

Har jag tur nu är det mat. jag hoppas jag har tur, för jag är brutal-hungrig. ah! också kliar det på mitt öra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0