En säng mycket (1.20)

Så var det ett nytt år, och ännu ett gammalt bra år att slänga i högen. Det här kommer att bli bra det med, det känner jag på mig. En hel säng mycket! Nyåret var väl inte det bästa jag varit med om, kändes mest bara som om jag var ute och gick i timtal, vilken gav resultatet kramp i fötterna. Träffade Roger senare också (ja<3), mys. 

Men det är lugnt - det kommer ett nytt nästa år.

Snart åker Roger hem igen (nej!) och vi går tillbaka till att slava under Ola. En massa o-snö här också, mest bara regn. Snön kommer garanterat att dyka upp på midsommar just som sillen ska serveras.



I'll take it all, arrows or guns
Hundreds more to save you from one
To save you from one
To save you from one
Heaven's dead when you get sad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0