Idag: Sweet escape

Alltså, JAG vet inte, men jag hade skoj igår.

Har varit borta i Jönköping på IKEA och stökat hela dagen. Jag hittade massor med bra saker. Får väl se hur det blir sen när de kommer. Förhoppningsvis bra iallafall. Jag köpte en ledsen sköldpadda, en konstig uggla och en estet-fisk (som jag ska hänga på Bines vägg) också, mest på impuls.
Det kändes som en söndag idag, så vet-i-tusan hur det kommer att kännas imorgon. Segt?

Den här veckan blir soft / inte alls. En massa prov som suger, men INGEN franska. Hejsan hoppsan vad optimistisk man blir när man tänker på det. Får se hur det går på tisdag också. Den är lite lurig.

I've got a geeky boyfriend *lycklig*

Jag varnar: kommer inte att vara särskilt lätt att få tag på den här veckan, åtminstone inte här över. Vill man mig något får man snällt ringa (alternativt hälsa på).

Nu är det sängen (..inte samma som Rogers *sad*).

Elias och jag är finurliga.
kujhfrre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0