Idag ->Våren och Bidén.

Går-dagen innehöll mest att jag tog mig till Skövde, till Hud, som jag har köat för i snart ett år. Kändes bra (de klippte i min arm, det var coolt). Kom hem, satt i solen med mamma och Cina, drack kaffe. Senare klappade jag ihop mitt under Felicity (dåååååååålig serie) och fick migrän. Kändes minde bra. Ringde Roger, fick underhållning där jag låg med isbitar på magen under en filt och hade döds-ångest. Sen kom Carin, allt kändes lite bättre. Vi släpade med oss min lilla motsträviga bror ut en sväng, Emelie följde också med oss. Senare gick vi hem till mig och rostade mackor,. Mysig-tisdagen.

Nu vill jag prata med Roger, jag saknar hans röst.

Han kommer hem snart...JA!


Usch för Lars Teng och fågelskådning. Och ekonomi. Och teorikurser. Och migrän. Och smuttsiga händer. Och ryggen. Och nej. Nu ringer jag Roger.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0