jag saknar dig.

Jag fick dissen av Elias förut: "Du är ju som min gamla flickvän"
Hrm. Sen om jag skulle ta det bra eller dåligt var frågan.. Lilla Elias, vi tycker om dig ändå, även fast vi är sega *smile*. (Du tycker om oss också, även fast du inte erkänner det)

Är trött efter dagens prövningar. ja, inte för att jag tycker att det har varit en särskilt hård dag eller så, men jag är trött likt förbannat. Har ont i huvudet och ryggen, men ska snart gå och sova en stund tror jag. Kanske att jag går till Emelie och hämtar en film först, och sover till den istället (det lutar åt ett "nej").
  
Hittade mitt gamla skiss-block igår, från 05. Jag fick nästan ångest när jag insåg hur lite jag har målat efter det. Skärpning Jennifer! Jag kan ju inte ha en massa blanka papper liggnades så där bara.


jag saknar dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0