Kevlarsjäl

Nu är det helg. SOM jag har längtat. Den här veckan har varit katten så stressig.
Min hand har ballat ur totalt. Det krampar i fingrarna och grejer, jag avskyr det. Det klickar nästan desperat i dem vid det här laget. Jag börjar bli desperat.

Lyssnar på Bines band (Kent), har kommit på att jag underskattade "kevlarsjäl" och väntar på att Elina ska dyka upp. Om hon ska göra det menar jag. Hon kanske går direkt till Emelie, det vet jag inte än. (Elina och Emelie *hjärta*)
-De är de dyrbaraste smycken vi har.
 
Ska försöka sova i helgen, det har inte gått alls denna veckan. Mest bara varit trött och konstig. Uppjagad? oh-ja. Vill börja läsa en bok också, men får väl se hur det blir med det. Är mest bara slö.

Jag är 1 dag närmare "sen".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0