mitt-i-natten-skrivning

Jag gick till Linda förut, de från den "gamla" kresten skulle dit. Ja, det var väl fler också, det är klart. Vi lekte lite, och hade jättetrevligt, men sedan så meddelade Linda att hon ville gå därifrån, och vi andra fick snällt följa efter.
   Vi hamnade hos någon kille som hade sockar i sitt badrums-skåp (ursäkta oss, vi vet att det är oartigt att kika i folks badrumsskåp, men jag och Sara var tvugna). Varför har man sockar där? Det var inte 1 par, det var säkert 10 par! Vi blev hur som helst uttråkade efter ca 5 minuter där, och all poker gjorde mig och Jenny helt jätte-hungriga. Eller om det var någonting annat kanske..men. Vi gick till Mc Donalds, jag, hon och Karin, som också bestämde sig för att haka på.
   Sara kom i efterhand på att också hon ville till Mc Donalds, men detta var långt efter att vi hade kommit dit. Men det gick bra ändå, för Sara sprang (varför?) dit, där vi satt och väntade på henne. Vi käkade en glass och dansade till gammal musik där, innan vi gick hem till mig...Vi hittade en trasig gammal cykel på vägen som Sara blev kär i men som varken hade bromsar eller gick att svänga på. Men hon släpade med sig den hem till mig, sa att hon nog skulle kunna få användning för den på något sätt. Sålänge hon inte dumpade den på min garageuppfart var det okej för min del.
   Vi sa hejdå till Karin innan vi gick in, hon skulle visst upp tidigt imorgon. Men sedan drack Sara och Jenny och jag te och pratade om ingenting i flera timmar. Sara kom även på att hon skulle sticka medans vi pratade. Sara är inget vidare på att sticka, kunde vi konstatera innan de gick härifrån (nyss). Men hon kommer tillbaka någon gång i veckan och stickar vidare sa hon. (gillar't)



Vill mest bara vara med Roger. Hela tiden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0