Arg-dagen

Jag är helt arg, av någon anledning. Den här helgen har inte varit bra, och jag vet inte.. Jag drömde kass grejer inatt. Var ledsen när jag vaknade. Startade dagen med att tvångs-läsa en deprimerade bok som handlade om döden (ska vara utläst till imorgon, jag är klar!). Det gjorde mig inte på ett dugg bättre humör. Veckan som kommer blir förmodligen inget bra heller. 3 dagars stress eller något. Arbeten som ska in och grejer. Vad synd att jag går samhäll, där vi inte gör någonting på dagarna.
All I know is that I don't know nothing
Det/den enda som jag känner för att vara med riktigt mycket just nu befinner sig en herrans massa mil bort. Jag är extremt förvirrad och aggressiv. Det stör mig.. Inte så lite heller.




arg:
AAAGGJRHERRRGGHH.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0