snart!

Julen närmar sig minsann. Jag ska inte påstå att jag klagar på något vis, julen är en trevlig högtid: Folk kommer hem och grejer. Jag gillar också känslan man, eller som åtminstonde jag får, såhär års.  Man blir sådär härligt munter och vinter-hurtig (trots all denna o-snö). Men vem vet, det kanske bara är jag som blir på gott humör av allt julstök?

Film, choklad och mys-kjol + raggsockar hos Nänniz oooh.
Living high
Bingo royale
Stick it!


Vi  tar't på ryska!
 ulle jenniger sorkka ,al,fgrem &  nadja subia biukavjania.

dcv


waah

Gnuggar lite hos Nänniz. Springer runt en massa katter här också *kärlek* jag ska ha en katt. eventuellt.,33333333333333333333 / katten Nisse. aaah, bara titta! söt och liten och jagar musen på skärmen.

Bra helg, tack för att du kom hem, jag behövde det. (Katten bestiger datorn.) aah, jag vet vad som betyder något.

RSS 2.0