Lördag.

   Galen vecka (på gott och ont) som börjar gå mot sitt slut. Igår var bra på alla sätt och vis och jag är glad att jag övertalade Qurill att följa med till Skara. Jag var glad och bekymmersfri, jag dansade och jag skrattade och jag var bara med bra människor (om än otippade) som gjorde kvällen ännu bättre.
   Vi upptäckte Kungers som inte var dåliga på något sätt och jag mosh-pittade mig framför scenen när Calis spelade. Jag skrek mig hes på Sugarplum, och jag dansade sönder min nacke på Ammotrack tillsammans med Simon. När Soundtrack of our lives spelade var jag trött och hade qurill att stötta mig mot/dansa med. Alla knallade vi sedan strategiskt bort till stationen och garanterade därmed en plats på bussen till Skövde. Kom hem när det börjat ljusna och var glad och trött. Dauko och jag åt natt-smörgåsar innan vi gick och lade oss.

   Håller på att övertala Simon att följa med ut till vildmarken ikväll, för en schlagerafton hos Dauko. Tinnerts påhitt, även fast hon nu inte vet om hon ska följa med. Jag är så på, för alla människor är SÅ bra just nu.

Fast.. har inte pratat med Roger på en bra stund.


Toi et moi c'est comme tu sais,
comment mon coeur a succombe


---
Kul. Där försvann mitt goda humör. Nu är jag bara förbannad.

Kommentarer
Postat av: N

hhahaaha, my bad. Det viste jag nog om jag tänkt till en stund :P

2008-06-10 @ 19:16:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0