Aracksboll, heter det mamma.

I veckan vart jag i Strömstad, en sjukt blåsig stad, med familjen och husvagnen. Känner mig sjukt utvilad, på ett sånt där alldeles speciellt husvagns-sätt (Det är en sjukt bra säng i vår husvagn, jag skulle nog kunna sova bort ett helt dygn i den).
-- Undra hur många gånger till i den här texten jag ska lyckas att slänga in ordet "sjukt" i en mening? --
   I fredags var det Liseberg och Backyard Babies i Göteborg med my beloved Biny, Täp-R, Henke (Viktoria?) och William. Det var sjukt skoj. Jag hade ingen aning om att jag var kapabel att ens tänka tanken på att åka endel av de karuseller som den våghalsiga gruppen pojkar lurade mig till.
Backyard var bra, och rätt dragiga, och detta trots att de hade konkurrens av Stones. Inte illa. Var glad över att få ett kort möte med Roger också, samma kväll, ävemn fast jag inte varit ifrån honom mer än.. ett par dagar typ. Hur ska det gå i höst? kan man undra då. Men det löser sig nog ska jag se.

Utdrag från konversationen mellan drottning Sylvia och
prinsessan Viktoria på vägen hem från Göteborg:

Sylvia - När jag war yng, jag war väldigscht attr.. attraktiv..nånting?
Viktoria - Aracksboll, heter det mamma.

Jag gillar helgen, och jag gillar förmodligen kommande veckan. Har jag tur får jag träffa Elias (JAA!) Just det. Vi sprang på Elias i Göteborg med - som jag har längtat! Vi får väl se, det blir nog bra med det.


Jag..checkar ut nu. Ska leta efter bilder från Linas stuga. Där hade vi roligt i veckan. Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0