Ge mig bröd, kvinna!

   Mest tyst och varmt nu. Det var ta-mig-tusan sommar idag, jag har gått med linne och kjol sedan i morses. Var och o-repade förut.. För Täp-R dök aldrig upp. Vi satt vackert kvar utanför lokalen på den mossiga stenmuren i kvällssolen och lyssnade till Binys gitarrspel istället. Lite som i en film.

   Morrar över det faktum att jag går på en konstig diet där jag inte får äta någonting alls. Typ. Den går mest ut på att jag ska försöka komma på vad tusan det är som jag inte tål. För nu är det jobbigt och irriterande. Det dåliga är att jag är sjukt sugen på pepparkakor, vilket är en av sakerna jag inte får röra. Synd om mig.

   Jag ska gå och lägga mig hos "den där" nu. Den som ska upp och jobba i natt. Jag är lycklig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0