"Jag kan inte vara mer objektiv."

Gustav Norén - vilken jäkla stjärna.

Vaknade relativt tidigt av att mamma gickimage67
förbi utanför min dörr. Vi två slog oss
ner vid tvn och zappade fram Bambi 2.
Lustigt, jag har inte ens sett Bambi 1.

Såg en bild på Sid Vicious och fick lust
att måla. Han ser liksom nästan lite..
tecknad ut. Till och från.

Vi får väl se vad jag hinner med idag för
den delen, det är mycket på gång här.
Skulle träffa Elias och Erik, men Elias
bangade. Jag får iallafall träffa allas
vår Erik (glad).

Ska dra mig uppåt stan sedan och
titta på knatte-samban. Lillebror och
kusinen ska vara med, som riddare.
(Imorgon är det vår tur)

Scooby spoonlicker slamsugning AB
fyller år idag med, sötnos. Vi ses ikväll.


Kommentarer
Postat av: matilda.

jag älskar den bilden, den är så vacker :)

2007-08-10 @ 13:03:31
Postat av: Jenx

tack sötnos :)

2007-08-22 @ 13:16:11
URL: http://jenx.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0