Telefonist-hagga

Det var sista gången jag ringde till Odens vårdscentral (det kommer jag säkert att få äta upp..). Otrevliga Hagga, säger jag bara. Phy-salis vad frustrerande den här dagen har varit.
Bortsett från kulturhistorian då. För en gångs skull verkar jag ha valt helt rätt sak. Jag är helt glad över den kursen. Och över Jan Wiklund (my beloved geografilärare). He makes the world go 'round, så att säga
"sluuuuta, vi blir snurriga!"
"Jag vet, men det är ju så kul."

aja

Var i Göteborg igår med Zandra (physalis-partner in crime typ). Det var en bra eftermiddag, kom hem med en Ibanez (bas) och lite kläder. Jag hittade dom på häftig-affären (wiiieee).

Nu är det fan-e-mig dusch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0