Idag sjunger vi inte Jävlaranamma.

Snarare åt motsatt håll. Jag gillar inte hur denna veckan ser ut, hitills. För allting händer på en gång, och det är frustrerande. Ingenting fungerar som det ska, för allt man gör att att vänta på någonting man inte vill ska hända och det är psykande. Och samtidigt väntar jag på bra saker också. Samtidigt. Och jag har inte tid att bli sjuk nu, för det är strax innan jul = och det är stressigt på fler än ett plan. och jag avskyr att vänta. Och jag vill ha någon lugn stans att vara, där inte någonting bekommer mig. punkt slut.




Vid närmare eftertanke har jag redan ett sånt ställe / person. Men jag är inte där just nu bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0