Shit, it's raining

Nej, det händer inte så mycket i mitt falköpings-liv, direkt. Inte som är relevant iallafall. Ändå tycks jag stå lite mitt i regnet utan paraply och vattentäta skor. Det är surt.

Mamma-sötis kokar kaffe ute i köket, och igår var vi på Arn-filmen, hela familjen. Idag vaknade jag klockan 1 och har redan hunnit bränna över 500 spänn, iförd endast pyjamas. God damn skatteverket nästlade sig in i min brevlåda och ville ha pengar. Mamma betalade, det var lite hennes "fel" att hon hade köpt fonder till mig när jag var liten.

Fick frågan om jag njöt av mitt jullov förut.


Imorgon tar jag bussen ut till Varmnhem-ish, iallafall. Jag har ingen aning om vart jag ska gå av, men jag får väl prata med buss-killen och se om han vet. Hrm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0