De som försvann

Gnarls Barkley var en stund sen nu. Hittade St Elsewere på Nannas dator här, efter att ha lyssnat halvt om halvt sönder Kayne west - stronger. Det började nämligen att banka från källaren (Sebastian i bastun) när jag hade spelat den en kanske.. 15-20 gånger, så jag blev väl så illa tvungen att byta då. men den är bra - jevlar.

Den här veckan har varit sådär häftig alltså. Både bra och dålig. Sjukhus och en massa mediciner och en massa tänkande. Tänkande är aldrig bra, har jag konstaterat. För allt tänkande leder bara till en sak för min del nu för tiden. Grr. Det är irriterande, och jag kan inte släppa det riktigt. Jag blir bara ledsen, det gör ont.


Bara en vecka kvar på Katarinagården. Känns rätt lättande ändå, jag vill ha ledigt. Eller. Ja. Repa måste vi ju göra, som andra gnuer. En massa som händer nu - demo och spelning. Hrm. Jag måste titta över det jag inte kan..snarast.

Gillar helgen som har varit iallafall: Mest söta Biny som får mig på gott humör. Och lite rep också. och lite Täp-R också. Och lite Nanna och en kopp kaffe också.





De som försvann...framför ögonen på mig. Snopet.

Kommentarer
Postat av: Biny

Låt oss bli dom som försvann...

2007-08-06 @ 16:26:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0