Like a blow

Sunday, bloody Sunday - Värk i huvud och leder. Men det är helt okej, det kunde varit värre. Vinklad arbetar sig framåt med premiär-demon, som är näst intill klar nu. Det är lite mixning kvar bara, vilket vi kommer att lösa under morgondagen tillsammans med Stefan på Musik & Produktion. Men sen jevlar, sen finns demon att köpa för 35 kr hos valfri medlem av Vinklad.

Veckan som kommer är inte fullt lika stressig som den som nyss varit, och jag kan nog ta det lite lugnt. Känns gött, med tanke på min ständiga migrän som mer eller mindre legat som ett moln över mig de senaste dagarna. På fredag dock, då smäller det. Vinklad spelar på Sjuhäradsfestivalen i Ulricehamn. (weeey!)

Nu luktar det mest mat här, så jag misstänker att det är färdig-lagat.

Anyhow, missa inte Vinklads myspace -> http://www.myspace.com/vinklad
Några utav låtarna kommer att hämna där i veckan. Håll utkik!


image66

Kommentarer
Postat av: Mr Hat

Fan vad snygga vi är.

2007-08-24 @ 16:49:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0