Halv-glad.

Och så blinkar det till
Och dom tänder alla ljus
Du var ensam när du kom
Och du är lika ensam nu

Saker tar emot nu, mer och mer hela tiden. Jag känner mig lite.. tafatt. För jag vet inte vad jag ska ta mig till med den här situationen riktigt. Har du någonsin varit med om att stå helt hjälplös? För att något är dig helt övermäktigt. Just , är det för tillfället. Eller.. kanske inte bara för tillfället. Utan det bara är så (vilket inte gjorde saken särskillt mycket bättre).

Roger är hemma nu, det känns bra *lättad*. Han är helt grym.

Jag har groteskt ont i mina tänder, för att jag gnisslar dem. Det suger.

Jag måste tänka. Fast.. det vet jag inte om jag verkligen vill ,för jag kommer bara att inse en massa dåliga saker. Känns bäst att låta bli. Så länge jag ignorerar att det finns problem så finns de inte.

Kommentarer
Postat av: Bidén

KLÅPAREN!

2007-06-05 @ 18:46:36
URL: http://webblogg.se/ullegulle
Postat av: jenx

Klåpa mig hit, och klåpa mig dit ;)

2007-06-06 @ 23:13:56
URL: http://jenx.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0