Små gröna blad

ååå
Alltså..sista skolveckan då.
Nej, sista skoldagen. Gött.
Det har bara varit en massa
slö-tid ändå.
Det är väl slut på det nu då,
skulle jag gissa på.
Ska börja jobba på måndag,
men innan det ska jag och
Elina dra vårat årliga tält-party
på Ålleberg. Det blir nog ball.
Har vi tur så regnar det och
folk tycker att tältet är lite lite
coolare än utomhus. Förra
året var det lite lamt med fok
inne i tältet vill jag ha för. (Det
söps för dåligt helt enkelt!).

A-a-anyhow..Mitt trevliga msn
har lagt ner för stunden. Det
är inte alls nice, jag kommer
inte in på min mejl.. De menar
att jag har fel lösenord men..
Nae. Det fungerar i skolan, så
jag skulle inte tro det.



Det är en kallkallkall dag på något vis. Även fast solen skiner. brr. Jag vill vara hos en varm Roger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0