pimp

pimp
Jag vaknade med en röd stämpel på handen och trodde
att det var söndag idag. Låg kvar och drog mig i sängen i nån timme, innan jag släpade mig upp. Det tog emot idag, att göra det (- Jag vill vakna bredvid bra människor -). Trallade upp till centrum med far för att köpa en blomma till faster fadderullan som fyller år. Kom hem med en silver/lila-färgad historia som nog ska duga bra.
Satte mig här, slog på musik, och kom fram till att min fina blogg som jag just nu skriver på har ballat ur totalt. Jag kan ju inte lägga in bilder normalt. Bara titta på de senaste 3 inläggen, c'est horrible!


Du stryker fingrarna
lätt mot min kind


Anledningen till den röda stämpeln var den omtalade lokatt-spelningen igår kväll. Alltså.. jag vet inte riktigt vad jag ska säga/tycka. Det var ju.. speciellt? "Vi måste stå emot Reinfeldt bla bla bla.. " var väl ungefär spelningens startskott. Och lokalen sen då..kyla! Vi frös hela kvällen.


Jag trycker läpparna
lätt mot din hals


Carin, Sandra, Matilda, Linda, Carro och LILA lättade å andra sidan upp under kvällen, så jag ska inte säga något. Det var mysigt. Gillar trubadur-killen som fixade en flower-power-stämning med några sköna covers, som visserligen påminde mig om tusen ögonblick och högg, men som ändå räddade kvällen på ett snyggt sätt. Raggade upp Juhänna i samma veva - det var inte igår. Men det är det iochförsig aldrig när det gäller oss två.


Dom små små orden är svåra ord

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0