Wake up call

Wake up call
Nu är det banne mig så, att man
får ta sig på näsan och säga "tut"
mest hela tiden denna veckan.

Men det är rätt lugnt. Jag vet ju vad
som väntar mig när veckan är slut.
 RogerRogerRogerRogerRoger

Kom hem sent idag, efter en dag
innehållande en massa jobbiga
och bra grejer. Fick reda på lite
betyg och sprang idiot-slingan.
Sjöng lite på eftermiddagen, men
det gick väl sådär. Gillar inte Erik
Gadd något vidare, och stämman
är knepig.
Söt-hunden (grannens)

Gjorde mig en smoothie och satte mig här. Är trött som en gnu. Tittade på mobilen, hade ett missat samtal från Emelie. Vad kan hon vilja mig? Har inte fått tag i tösen ännu, så jag chansar på att det inte var extrem-viktigt.
Åh, på tal om att ringa förresten. Det här går ju inte. Har försökt få tag i en viss Ingrid P som är anställd på Katarinagården i Torbjörntorp, nu i flera dagar. Människan jobbar ju inte på normala tider!

Nej men. Trevligt balkong-samtal med Juhänna. Nu ska jag gå över och titta på resultatet av inflyttandet av möbler i lägenheten och dricka te. (Bäst att jag tar med mig te, om det röda skulle smaka kasst, haha)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0