haga

Woh, allihopa - jag är ekonomisk! Jag är nog proffs på att handla saker för inga pengar alls *stolt*. Jag kommer att bli en utmärkt student.
Nu är det som så att den jobbiga veckan har tagit slut, och jag kan andas igen. Det är bara någon vecka kvar till lovet nu, vilket känns bra, sjukt bra. MIn bildkurs tar å andra sidan slut också, vilket mest.. suger som fan. Den är mitt lilla ljus i veckan annars. Sen vettitusan vad som blir det. Med freaking fru Källkritik i farten får man passa sig.
Har känningar av kylan i kroppen. NU kommer jag ihåg varför jag inte gillar vinter. Jävel, det gör ont i mig.



House FFS!


Jag är varm, jag tycker om dig, jag mår bra, jag vill gå ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0