Brrrr. Kyla.


kassler
Det är fruktansvärt kallt ute,
kan jag upplysa någon om.
Jag har gett mig fan på att jag
ska använda min handled
normalt, även fast det tar emot.
Jag är lite öm i den nu, visst,
men det är nog bättre än att
inte använda den alls. Kanske.

Jag vet då fan inte.

Fick en liten karneval 2007-flash back
när jag såg den här bilden (t h),
och kom på att jag faktiskt inte ännu
lagt ut en bild på vår utklädnad.
Vi var Kassler jag (t v) och Sofie (t h),
för de som inte ser detta.
Sorry to say it men tyvärr har
Kassler 2 flytt landet för de närmaste
10 månaderna under gårdagen.
Cypern var det visst. Men det är klart,
hon kommer väl hem sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0