Det här är inte kultur.

   På min hand står det med darrig handstil: "Fra: Tors 70-71. skriv. FAN. OVÄRT! glosor."  Det är ungefär så jag känner för franskan at the moment. Det är rätt kass. Jag ska egentligen skriva på mitt kultur-arbete, men jag tror att jag gör det lite i helgen istället. Kultur är KUL, faktiskt. Hata franska. Det är rätt skönt att bara sitta ändå, så jag tror att jag ägnar min håltimma åt det denna torsdag.  
   Sitter med Blindside i hörlurarna och tuggar på ett äckligt tuggummi. Eller det var ju inte äckligt för en halvtimme sen då. Jag känner att hungern sakta kommer över mig ju mer jag tuggar. Dumt. Men det blir ju tråkigt om jag spottar ut det? Just det. Blindside-låten igen.

*sitter och tänker en stund*

Jag pratade i telefon igår kväll. Det var.... grymt bra.
Tack roger, verkligen. Tack för att jag får vara sånn. Ja du vet.
kungkassler

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0