Freaking mr brightside!

Jo. jäkla Bine, det är hans fel att jag inte kan släppa just den killers-låten.

   Anyhow, intressant dag har jag haft idag iallafall. Den började med en regnig cykeltur och en kladdig bildlektion, och slutade ungefär likadant. Ja. kortfattat då. Jag hann med en bussresa, ett 45-årskalas, en långpromenad, ett pannkaksbygge, 3 koppar te, en kladdkaka och en Juhänna också.

   Har suttit de senaste 3 timmarna och målat i Juhännas säng. Med oljefärger. Ah-huh, I hear you, man borde inte ha oljefärger i sängen, men det är fan inte jag som bestämmer här. Nu har jag fått ett fint porträtt av mig iallafall (och det ser ut som en Malmgren nu).

Jag fick en massa mickar och jox förut, samt en pianolektion. Det var mysigt. Men Stand by me är helt söndertjatad nu.
Jag fick Ingenting förut. Den var en besvikelse, faktiskt. Och jag var ändå rätt positivt inställd innan. Naiv som jag är, tänker jag fortsätta att hoppas litegrand på albumet ändå. Positivt tänkande.
Något som inte är så positivt är väl att vi ska ha något störd friluftsdag på tisdag. Gah. Alltså.. jag hör bara en sak: kyla!
Något som ligger lite mitt-i-mellan positivt och negativt är väl det faktum att vi har spelning imorgon. Jätteskoj att vi ska spela - men jag börjar tänka lite som Bine; tänk om inte allt stämmer? Nej. Positivt tänkande här också.

Kommentarer
Postat av: Biny

Tss... du är bara avundsjuk.

2007-09-16 @ 22:23:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0