Jag gör comeback

Slow down, please, slow down *sjunger med till those dancing days*

Gårdagen var kass. Jag vaknade och var på gott humör. jag hann vara uppe i ca 30 sekunder innan jag var tvungen att gå och lägga mig igen. Jävla migränhelvete. Skakningar / kräkreflexer / konstant illamående / huvudvärk. Jag låg i min säng i mitt nedsläckta rum och sov tills nångång runt nio-snåret (på kvällen givetvis), då jag tog mig upp på skakiga ben och såg på Heroes. Sen gick jag och lade mig igen, och vaknade klockan halv nio i morses, pigg, men med svaga ben.

Efter en kopp nyponsoppa och två och en halv timme Moulin rough begav jag mig ut i köket. Här har jag spenderat min dag, typ. Jag har bakat, tro det eller ej. Och gjort kräm och grejer.

 Ska ta mitt bräckliga utseende samman och bege mig upp till fredrikbergsskolans aula, för att se Lx, om en timme. Det är ju iallafall fredag. Hejhopp!

oh, vänta:
"hur upplever jag mitt eget hälsoläge?"
hahahahahahahahahahahaha
*host*..hrm. Nej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0