Vi var glada. Nu är jag trött.

Glada på en Lördag.

Bine
var glad och lurvig - Det är mest bara ett faktum.
Tapper var glad och moderat - Fel ställe, fel tidpunkt, kompis
David var glad,sjuk och dans-sugen - det är fortfarande ett mysterium varför. Jag fick mig en sväng-om i bugg, och han var "inte mottaglig för mobbing", som han själv uttryckte det.
Albin var glad och släppte loss - ALLA måste dansa någongång.
Krille var glad och häftig - som han brukar vara nu för tiden.
Dauko var glad och speedad av lycka - Hon hade nog energi åt ett helt kompani den kvällen.
Juhänna var glad och speedad av koffein - Hon for runt lite som ett torrt skinn och åt kakor.
Drawbacks var glada och trötta - de skulle visst hem och sova direkt efter spelningen.
Jag var glad och trött - jag däckade på eldorado efter att ha suttit och svamlat o-sammanhängande i någon timme.


Det var en så förbannat rolig kväll, verkligen. Till alla de som inte var där finns det bara en sak att säga: SUCKERS, ni missade bra grejer!

Updating.

Jag sitter käpprak i ryggen och stirrar in i skärmen. Jag är näst intill helt passiv, och har inga planer på att ändra på saken. Jag vill gå och lägga mig, som vanligt. Det har blivit mer och mer så, det senaste. Nu tycker bine att jag är skrämmande lik hans moder, som tycker att det skönaste på hela dagen är att gå och lägga sig. Hon har en poäng. Liksom bara få dagen överstökad, så att jag kan få sova.
När man sover känner man ingenting. När man sover behöver man inte tänka. När jag sover känner jag ingenting.

Förlåt, men jag är så jävla less på det här med fysisk smärta. Jag vill inte känna någonting. Alls. Det har utvecklats till ett sjukt beteende, en störd livsstil. Jag vill inte ha det så längre. Jag vet inte vad som är bra för mig, om jag ska vara ärlig. Men jag behöver någon som är glad. Något?
Jag läste saker som gjorde mig glad förut. Det var något.

Det där med riktig, pure, livsglädje kommer. Senare i veckan kanske? Händer det något bra, någon?
I lördags var sjukt bra. Jag blir så arg när jag inte är som jag har varit, bara. Jag gillar inte hur saker och ting har utvecklats på senaste tiden.

Jag är inte deprimerad. Bara trött, okej? Trött.


Kommentarer
Postat av: Kungen

jävla fyllon! vi nykterhetskämpare växer oss större, snart står ni kvar där ensamma! MUHAHAHA!

2007-09-17 @ 17:23:28
URL: http://humdedum.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0