We don't celebrate sundays anymore

Jag är beroende av typ 3 grejer:
Nyponsoppa
knäckebröd
physalis

Jag kan förmodligen lägga till en hel del grejer i den listan, men det får räcka med de 3 så länge.
Jag har blivit sjuk, och har hunnit nysa säkert 15 gånger hittills idag. Det är den där jävla orienteringens fel. Ska jag stämma skolan? Jag hinner inte ens vara sjuk denna veckan. Fast.. när hinner man det, egentligen?

Jag är inte på humör till att skriva kulturarbetet just idag, seg och jävlig. Likt förbannat måste det göras idag, inga ursäkter nu. Nej. jag skriver arbetet, och sen trallar jag över till Juhännas place och dricker nyponsoppa. Det blir underbart, superbialt. Sitter och njuter av Damien Rice och käkar naturgodis nu(ännu en grej att lägga till på min lista skulle jag tro). Jag skulle kunna somna.

Igår fick jag en ny bekantskap, helt av en slump. Sånt är så skoj, på riktigt.


Jag vet att du ifrågasätter. Klart att jag kan leva med det (stupid question).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0