Sexy enough to me

Grr, hemma igen efter gårdagens bravader - Heja mig! Jag fick skjuts av far min ut till bushen och la maison de Dauko. Alexandra, jag och Dauko fluffade till sistnämnes veranda med indiska kuddar och beaucoup de stearinljus, plus en vattenpipa. Albin, Sonja och Rasmus kom dit, och vi satt mysigt insvepta i filtar och pimplade vin och åt kakor i flera timmar. Grymt trevlig kväll, som tog en liten oväntad vändning när alla utom Albin gått hem, och Dauko låste in sig i badrummet (hon hade sina anledningar).
Jag och Albin hade rave-partaj med A-teens och teddybears sthlm och fler glas vin, tills även han var tvungen att lämna stället. Jag höll mig vaken en stund till och fick sällskap av Roger på telefon, innan jag trött och halvt berusad byggde mig en (högst provosorisk) säng  av fårfällar och flecefiltar.

Morgonkonversationen:
Jag: Åh, vad din hund är envis, den kom ju inte när jag ropade!
Dauko: Jaha, men du fick in honom till sist iallafall?
Jag: ...eer. Du tog ju in honom?
Dauko: jaha...

Vi tog en chill morgon, skrapade stearin från golvet och diskade lite, och åt en lång-frukost framför "This is England". Den kan jag rekommendera även fast den var obehaglig till och från. Uh. Djupt.

Idag är det söndag och det regnar. Snart Roger, om jag har fattat det hela rätt. Skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0