Soliga dagar

Här sitter jag och luktar milk and honey efter en joggingrunda och en lång-tur på cykeln. Ja, jag luktar ju inte så pga jogging och cykling, men efter den välbehövda duschen som jag unnade mig alldeles nyss.
   I övrigt har min helg varit en av de bättre jag haft på en bra stund. Roligaste var nog när jag var ute hos Dauko i Broddertorp och klättrade i träd och hade mys-picknick i en häst-hage (utan hästar då, givetvis).
Nu står pappa i köket och gör peking-anka på kyckling (=peking-kyckling?) och solen skiner. Jag och mamma ska äta glass ute i trädgården efter maten, för jösses, det är varma vindar!

Det här är ju kul och bra och all that, men jag borde verkligen göra andra, mer relevanta saker. Som att plugga till exempel? Uh. Det går ju ann när man inte har något för sig menar jag. Vaknade dessutom i morses och fick panik - ge mig Roger. Det blir bra sen, snart. Snart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0