TAF ikväll.

Jennifer skämmer ut sig inför lillebrors fröken Kajs:
- Mamma, lägg ner löken, det är KAOS (Kajs) i telefonen.

What a wonderful när Christoffer Hiding ansluter sig till skolkören. Jag bara älskar känslan av vårkonserten även i år! Nedrans alla er som inte såg oss.
Den här dagen har gått snabbt och varit lite av en besvikelse. Vaknade med schyssta lockar i morses och fick lite film-feeling. Yehyeh, de åker om en stund, ska snart in i duschen. Anyhow. När halva dagen hade gått insåg jag att det inte var den 24:e idag, som jag hade gått runt och trott hela dagen, och sen också, efter en stund, att det heller inte var tisdag.

SUCK.

Kom hem från skolan runt 5, trött och utsliten i stämbanden. Ann-britt krävde ett rep med f-ensemblen inför konserten på lördag, trots vår insats igår. Jag trodde klockan var 6 när Roger sa att hon var 8. jag blev arg. jag missade dagen - igen.



Lost at sea, baby it's you and me - right?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0