Fånig måndag.

Här sitter jag och känner
mig fånig och hoppas
på att Roger dyker upp
ikväll. Min Roger.
Men innan dess hade
jag tänkt att hinna med
att åka bort till
secondhand med mamma
och dumpa grejer/kläder
och därefter repa, vilket
kommer att vara
påfrestande då mitt
huvud ogillar höga ljud
för tillfället. Så har det
varit mest hela dagen,
sen jag gick upp i morses.
Jag hällde upp en skål
a-fil till frukost, lyckligt
ovetande. Det var nog
det sämsta jag gjort på
länge. Jag låg i
fosterställning på sängen
och hyperventilerade/mådde
illa i 45 minuter efter att
ha satt i mig en halv deciliter. Fan ta a-fil med aphidofilus (eller vad det nu heter), "den snälla bakterien". Jag har mått illa till och från hela dagen tack vare den.

En bra grej var att Hanna och jag åt rabarberpaj och såg på chocolat i regnet. Hon var söt, helt blåslagen och hade en Hitler-mustasch. Jag skrattade åt hennes olycka för att man inte kunde göra annat.

Kommentarer
Postat av: marie

Förlåt för att jag stör, men skulle du kunna göra mig en tjänst. Det tar mindre än en minut och du gör mig glad =)

Skulle du kunna bli medlem på; http://www.plusikassan.se/index.php?advertiser=2043

Jag får då 5 kr utan att du behöver göra mer. Du får 20 kr att börja med (om du skulle vilja fortsätta samla cash)

Jättetacksam om du ger mig 1 minut =)



(samlar pengar till min flytt efter samboskap)

2008-08-11 @ 18:34:57
URL: http://metrobloggen.se/dagenskul

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0