Ont om tid.

Lördagen, som för
övrigt känns en
Söndag, har hittills
inte bjudit på
överdrivet mycket
att göra. Träffade
Jesper på jobbet
inatt som tyckte att
jag skulle hänka
på till en fest ikväll.
Låter helt okej.
bara en veckas jobb
kvar nu, och Nanna
flyttar om 6 dagar.
Hjälp!


Om en vecka, ungefär vid den här tiden, så står jag på the stage of Plantis tillsammans med resten av Vinklad. Jag räknar fan med att folk kommer dit nu, och hör sen. Men det är galet. Jag har ju alltid tyckt att hela konceptet är så stort. Och så ska vi vara med. Det känns som om man kommit en bit på väg. Sen är det kanske som Qurille säger också. Vi är nog i fel stad. Men hell yeah, fel stad eller inte, jag räknar med de "inbitna" lyssnarnas stöd på lördag, på maratonrock i Falköping.

Allting är "bara" veckor bort. Jävel var saker rullar på. Jag avskyr det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0