Indirekt resfeber.

- You're drunk
- No I'm not!

Såg på mysigaste RENT för säkert 100:de
gången, men denna gången med mina
mys-kusiner som missat att se den. Blev
lika glad även denna gång, och nu
snackar vi glädje som håller i sig i en
vecka. DET kallar jag en feelgood-film om
något. Sen var jag på cirkus också, då jag
och Gäbbish fick två gratis-biljetter stuckna
i händerna på oss 3 h innan föreställningen
som vi inte hade en aning om fanns.
Men vi gick dit, satte oss på träbänken och
tindrade med ögonen i 2 h. Jag tror att jag
var 10 bast sist jag var på cirkus.

Well, det här var ju i måndags, hos
Gäbbish och Mikkis. I onsdags kom Dauko
och Marie hit och trädgårdsfikade med
mig. Nanna kom ut och gjorde sällskap
också, mysigt. Får panik så fort jag träffar
henne nu för tiden bara. Hon flyttar nästa
fredag, och försvinner närmare storstaden,
precis som hon har sagt att hon ska göra
så länge jag har kännt henne. Så kul för
henne, också. Nu har jag ju någon att hälsa
på i Södertälje, helt plötsligt.

   Mitt sommarlov bara går, och och jag bara jobbar. Bara en vecka kvar efter denna. Jag borde inte tänka så. "Bara en vecka kvar.. " Det är bara en vecka kvar innan Nanna flyttar. Det är bara dryga 3 veckor kvar innan Gäbbish drar till England som au pair.

Sämst: det är 4 veckor och 1 dag kvar med Roger.


En sak som har gjort mig på gott humör den här  veckan är min fika med Sussi och Nanna i lördags.
Visa band brister aldrig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0