För lätt.

Det är en såndär "åh-så-trött-och-sliten-jag-är"-period nu. Allt jag kan tänka på är sen, och jag skulle ge mycket för att få krypa under täcket och ligga där i värmen fram tills.. Ja. Framtills sen iallafall. Imorgon har jag en välbehövd sovmorgon till kl 11. Då banne-mig ska det sovas. Nu känner jag för att lägga mig litegrand på tangentbordet och bara glömma saker som tränger sig på.
Jag har insett en massa konstiga saker under de senaste dagarna.. Både bra och dåliga förstås, men de har fått mig att tänka. Tror jag iallafall.

Singleton gjorde mig merry merry happy förut genom att säga att jag hade en naturbegåvning i skrift. Mamma är stolt och säger att jag kommer att bli bibliotikarie eller författare när jag blir stor (när blir man stor?). Jag tycker att hon är negativ. När jag var liten skulle jag ut och se världen, och jag skulle bli den första kvinnliga F1-föraren, som tävlade på elit-nivå ihop med Schumacher och de andra stora namnen. Inte en beige bibliotikarie.

Jag saknar Roger i all stressen. Det vore skönt med just hans varma famn att krypa upp i. Trots vårens alla upptåg att se fram emot, så är det nog det som jag ser fram emot mest.


*Senare*
Jag och mamma diskuterar högskola som en följd av Ewas föredrag på mentorstiden i förmiddags. Efter en stund utbrister mamma till sin stora glädje och min stora skräck: "Ja men vad bra! Då kan ju du börja jobba på resebyrå!"
mamma lilla.


Kommentarer
Postat av: Therese

Tycker mycket om det du skrev! Skojigt att se en del bra saker och inte endast det vanliga grejerna som man kan se om varje dag. ;)

2010-09-28 @ 11:46:23
URL: http://royalorchidholidays.se/hotell/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0