Nanna utmanar.

Nanna: "Jag utmanar dig att berätta sju sanningar om dig själv! läs mer på dayswillpass.bloggspace.se"

Wellwellwelllll. Fine by me.

ETT: Jag är fruktansvärt rädd för djupa, mörka vatten, och jag tål knappt när folk pratar om det.

TVÅ: Leverpastej är bland det äckligaste jag vet. Jag har inte tagit i det (inte ens när det legat i en plastpåse) på flera år.

TRE: Jag tycker att det är sjukt roligt att slå in paket; typ julklappar, födelsedagspresenter..

FYRA: När jag var liten var jag besatt av Backstreet boys = jag kan de flesta låtar med gruppen.

FEM: Jag är anti allt som har med tobak att göra och anser att det borde förbjudas el. alternativt helt enkelt försvinna från jordens yta. Giftiga j*vla skit som folk frivilligt får i sig. Det är synd att de inte sätter sin hälsa högre än vad de gör. Nej. Det finns ingen nytta med det NÅGONSTANS och folk mår bara dåligt.

SEX: Jag är besatt av kläder, men jag är allt annat än en bra konsument. Jag betalar aldrig någonting för mina kläder (inte mycket iallafall). Second hand är härligt!

SJU: Jag har som mest kreativ inspiration på natten.





Yeh. Varsågod Nanna. Jag tänker nog inte utmana någon (det skulle väl vara Elias då kanske).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0