Nazi-chlimachterie?

Grr. Den här helgen har varit full och "helt galen", som mon chère college skulle uttrycka sig. först hade klassen ett pang-partey hos Marty Party som var otroligt lyckat. Alla var där (nästan iallafall), och vi hade grymt roligt. Mer sånt åt folket!
Igår åkte vi till Lidköping. Vi skulle gå på slagsmålsklubben. Kvällen blev inte riktigt som vi planerat, men vi löste det tillslut. Frej var sjuk och i Tyskland börjar alla ord med "nazi". Jag skrattade mycket, och vi gick en mil till Donken. Vi fick gå igenom en skog, och korsa en lerig rondell innan vi var framme. Jag förstår inte placeringen av Lidköpings Donken. "Pax för njurarna!"
Sen åkte vi buss och Ticnet hade en ful min när han sov. Jag och Dauko steg av i Varnhem där hennes pappa satt i deras söta "skolåde-bil" och väntade. Väl hemma hos "karoliny" (sebbes påhitt) kokade vi te och såg på film. Vi skrattade jättemycket åt...allt. Vi gick och lade oss klockan halv 7 på morgonen, på Daukos golv.

När vi vaknade i morses sken solen för första gången på evigheter. Jag blev så glad att jag glömde bort att jag var trött. Vi tog tåget in till stan och köpte choklad. Sen.. var faster och kusin här, och jag hostade. Alla blev irriterade och jag blev lite halv-ledsen. Gick för att sätta mig och plugga. NEJ. För mamma krävde att få sitta här. FÖr det var viktigt, tyligen. Jag gick runt i 2 timamr och hade panik över att jag inte kunde plugga. Jag fick sätta mig här, tillslut. Och.. jag kan inte skriva ett ord. helvete. Det är åt helvete.

Jag ska skona folk från mycket mer text. Det blev visst rätt mycket

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0