Först sommar.

Well. Jag fick ju jobb till sist, så det slipper jag ju oroa mig över. Ledighet i 2 veckor till först, under vilken jag ska pallra mig till Borlänge för en musikupplevelse med mina vänner. Nej men. Peace and love nu till helgen med Bine pch Dauko. Bine Dauko och Jenka satt i ett tält. En ramla ner. Sen regnade det. Yes! Jag ska skriva till tv4 och be om vackert väder innan vi åker. Och tältproblemet är löst nu också.

sms från Dauko:
"hoho olga! jag hittade ett rätt skabbigt tält hemma som vi får ta! Jag tar med mig det på måndag så kan vi bygga upp det efter mötet. Det verkar vara helt iallafall. Bonne nuit :)"

Söt!

Sa hejdå till Alexandra idag. Det sög. Jag kan inte ta avsked. Verkligen inte. Jag håller fast vid höstens reseplaner sålänge, det blir bäst så. Det känns okej då. Lite mer "på återseende" istället.

Rogers reseplaner är kanske mindre roliga för min del, men är helt klart bra. Är grymt avundsjuk och lite arg för att jag vet om att jag sitter fast här i smeten iallafall i ett år till. Men först sommar, först sommar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0