Glad helg!

Kom hem från Götet för några timmar sedan. Det var ledsamt att åka därifrån, efter allt bra, men ändå rätt skönt. Mina muskler är katastrof efter två nätter på ett liggunderlag och jag känner att jag kanske har sovit lite färre timmar än vad jag borde, men det var så värt det! Amnesty-folk är bra folk, helt enkelt.



image80


Dagen spenderades på världskultur-muséet och på utställningen "Take action! - 83 ways to change the world". Värd att se, jag lovar. Vi fick även en guidad tur på "Fair fashion"-utställningen som mest var deprimerande och häftig på samma gång. Vi kikade även in på "Traficing" och "Kongo" innan vi fick lov att springa till stationen.


Jag har funderat. Jag behöver tid och pengar. Det jag behöver tid till behöver jag inga pengar till, och tvärtom. Mest behöver jag nog lite Roger, snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0