Röda läppar

Paris 2008 var så sjukt bra, jag lovar. Jag återvände till Sverige med nya intern-skämt, 3 par nya skor, och många BRABRABRA minnen.  Men det var nätt och jämt, kan jag säga. Vi höll på att inte komma hem till en början, men tack vare Lisas rika pappa så löste sig allt tillslut. Och tur var väl det förresen. Annars hade vi ju gått miste om en lyckad spelning. Kom hem för en stund sedan, och jag känner mig jäkligt nöjd. Och lite glad, och lite rörd (tack vare Jesper och bror).

Är lite halvstressad i allmänhet, men det löser sig alltid. Jag får hålla om Roger snart, förhoppningsvis. Då blir allt bra. Ja.

Fast du! Eiffeltornet var häftigt.

(Bonjour, je suis Olga)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0